polska

21 травня 2018
IDR:
0.00
RON:
6.65
RUB:
0.40
NZD:
18.06
ILS:
7.28
MXN:
1.32
HRK:
4.17
IRR:
0.00
INR:
0.38
PLN:
7.17
EGP:
1.46
EUR:
30.80
USD:
26.14
HKD:
3.33
KRW:
0.02
BGN:
15.75
BYN:
13.10
THB:
0.81

Російський телеканал у Литві покарали через твердження, що Литва незаконно вийшла зі складу СРСР

lt9384938983411

У Литві призупинили мовлення російського телеканалу через необ'єктивність. Комісія дійшла висновку, що в програмі про січневі події 1991 року спотворювалися історичні факти.

Комісія з питань телебачення і радіомовлення Литви (LRTK) ухвалила рішення про припинення мовлення російського телеканалу "ТВ Центр" на один місяць. Про це йдеться в повідомленні комісії, опублікованому на офіційному сайті, інформує "Тиждень".

Рішення було ухвалено через випуск програми "У центрі подій з Ганною Прохоровою" від 27 січня.

У повідомленні комісії затверджується, що ця передача порушує статтю 19 закону про інформування громадськості Литви, який забороняє поширювати дезінформацію і розпалювати ворожнечу.

ЛИТВА ПІДТРИМУЄ ПОЛЬЩУ І УКРАЇНУ У СПРАВІ "ПІВНІЧНОГО ПОТОКУ-2"

У програмі стверджувалось, що Литва вийшла зі складу СРСР з порушенням міжнародного права.

Рішення про призупинення мовлення телеканалу вступить в силу після затвердження Вільнюського окружного адміністративного суду.

Випуск передачі "У центрі подій" від 27 січня був присвячений подіям січня 1991 року в Вільнюсі. Тоді в результаті зіткнень прихильників незалежності Литви з підрозділами радянських сил безпеки загинули близько 14 осіб, сотні отримали поранення.

За версією литовської комісії, передачі російського телеканалу поширювали односторонню, необ'єктивну і наклепницьку інформацію про Литовську державу, її захисників, сімей та інших учасників боротьби за свободу.

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити